chainmen استفاده کرمانشاه نانوایی آزاد پز

chainmen: استفاده کرمانشاه نانوایی آزاد پز نان معاون اقتصادی استانداری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات بازیکن سفارشی در لیگ ، 10، گزارش برنامه نود(96, 11)

عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته به اتفاقات هفته اخیر فوتبال کشور عزیزمان ایران و حضور بازیکنان سفارشی در تیم سپیدرود پرداخت. 

بازیکن سفارشی در لیگ ، 10، گزارش برنامه نود(96, 11)

گزارش برنامه نود(96/10/11)؛ بازیکن سفارشی در لیگ

عبارات مهم : ایران

عادل فردوسی پور در برنامه این هفته به اتفاقات هفته اخیر فوتبال کشور عزیزمان ایران و حضور بازیکنان سفارشی در تیم سپیدرود پرداخت.

به گزارش ورزش سه، برنامه نود دوشنبه شب (یازدهم دی ماه) از ساعت 22:43 شروع شد که مسابقه های لیگ برتر در هفته هفدهم مورد بررسی قرار گرفت؛ صمد مرفاوی تاثیرش در شایعه از بین بردن استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را رد کرد، محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون توضیحاتی راجع به ابهامات قرارداد با آدیداس داد و کلوب تراکتورسازی به رای کمیته انضباطی جهت دیدار این تیم با پرسپولیس معترض شد؛ بخش مهم این برنامه نیز به حضور بازیکنان سفارشی در تیم سپیدرود تخصیص داده شده است داشت که مشروح این اتفاقات را در زیر می خوانید:

بازیکن سفارشی در لیگ ، 10، گزارش برنامه نود(96, 11)

نظرسنجی

پیش بینی بازی حساس هفته هجدهم بین تیم های تراکتورسازی و استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران پرسش نظرسنجی این برنامه است که مخاطبان آن از بین «برد تراکتورسازی»، «مساوی» و «برد استقلال» می توانند یک گزینه را گزینش کنند.

نظرسنجی برنامه نود در تاریخ 96/10/11 اطراف نتیجه بازی بین دو تیم استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران و تراکتور سازی تبریز بود

عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته به اتفاقات هفته اخیر فوتبال کشور عزیزمان ایران و حضور بازیکنان سفارشی در تیم سپیدرود پرداخت. 

آنچه در برنامه نوددیشب (96/10/11) مشاهده کردید:

– ماجراهای تمام نشدنی شگفت انگیزترین تیم لیگ.

– مرور یکی از هیجان انگیزترین مسابقه های لیگ با دروازه بان سابق تیم ملی و پاس.

– آنالیز عملکرد آقای گل لیگ و ستاره پرسپولیس.

بازیکن سفارشی در لیگ ، 10، گزارش برنامه نود(96, 11)

– بررسی روند گزینش البسه تیم ملی.

*پیکان 1 پارس جنوبی جم 1

– نکات بازی

عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته به اتفاقات هفته اخیر فوتبال کشور عزیزمان ایران و حضور بازیکنان سفارشی در تیم سپیدرود پرداخت. 

پارس جنوبی با 6 گل زده با ضربه سر، رکورددار لیگ هفدهم.

در هفت تقابل اخیر مجید جلالی و مهدی تارتار، تارتار تنها یک بار به پیروزی رسیده است.

پیکان بدون شکست در مسابقه های خانگی.

پیکان 6 بازی بدون برد.

بازیکن سفارشی در لیگ ، 10، گزارش برنامه نود(96, 11)

*صنعت نفت آبادان 3 سایپا 0

– نکات بازی

نخستین پنالتی از دست رفته سایپا در لیگ هفدهم.

گلزنی میلاد جهانی بعد از سه فصل در لیگ.

بهترین رتبه جدول(ششم) دو دهه اخیر تیم صنعت نفت در لیگ برتر.

بهترین پیروزی صنعت نفت در تاریخ لیگ برتر.

– حرکات تکنیکی: پیمان بابایی، احسان تاییدی، احسان پهلوان، مسعود ابراهیم زاده، حسین بادامکی، سرور جپاروف، گادوین منشا، علی دشتی، بشار رسن، رضا میرزایی، امیرحسین فسنگچی، حسن جعفری، کیوان امرایی، داریوش شجاعیان، اکبر صادقی و محسن کریمی.

– تیرک دروازه: میلاد کمندانی(مقابل سپاهان).

– نجات هفته: سلمان بحرانی(برابر استقلال تهران).

– کار تیمی: سیاه جامگان(مقابل سپیدرود).

– موقعیت از دست رفته: سرور جپاروف(برابر استقلال خوزستان).

– پاس گل: ساسان انصاری(مقابل پدیده).

– مهار: سعید جلالی راد(برابر سپاهان).

– گل برتر: میلاد جهانی(مقابل سایپا).

* استقلال خوزستان 0 استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران 3

– نکات بازی

نخستین گل وریا غفوری با پیراهن استقلال در لیگ.

روزبه چشمی، نهمین گلزن استقلالِ شفر.

استقلال و زدن 13 گل در چهار بازی اخیر لیگ و جام حذفی.

استقلال خوزستان، ضعیف ترین خط دفاع لیگ برتر.

نخستین پیروزی استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران برابر استقلال خوزستان در اهواز.

استقلال، نخستین تیم تاریخ لیگ برتر که از 900 امتیاز عبور کرد.

استقلال هفت بازی بدون گل خورده.

استقلال خوزستان، دومین میزبان ضعیف لیگ برتر.

صمد مرفاوی، سرمربی اسبق استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفت وگوی ضبط شده است با برنامه نود اطراف شکایتش از این کلوب اظهار کرد: سال 89 مربی مس کرمان بودم و آن وقت یکی از مدیران استقلال را دیدم و گفتم این طلبم چه می شود که گفتند پولی نداریم به شما بدهیم و وضع مالی خوبی نداریم؛ شما به شرکت لیگ و کمیته انضباطی شکایت خود را ببرید و بعد از دریافت حکم، از شرکت لیگ پول می گیرید.

او ادامه داد: کمیته انضباطی به سود من رای داد ولی در جلسه کمیته انضباطی، هیچکس از اعضای استقلال نیامد که دفاعی انجام دهد؛ ما این رای را گرفتیم و به شرکت لیگ بردیم؛ رییس شرکت لیگ گفت استقلال بدهکار است و پولی نداریم؛ از آن وقت استقلال چهار، پنج مدیر عامل و فدراسیون و شرکت لیگ دو رییس عوض کردند ولی هیچکس به رای من هیچ اهمیتی نداد.

مرفاوی تصریح کرد: تماشاگران استقلال می گویند آیا به خودی ها این عنوان را نگفتید؛ هفت سال است من این عنوان را می گویم که این طلبم را بدهید ولی کسی به من محل نگذاشت؛ کسی جای من باشد چه کاری انجام می دهد؟

سرمربی پیشین استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران عنوان کرد: آخرین بار هفدهم مهرماه 96 ، نامه ای به افتخاری نوشتم و حکم ها را نشان دادم که اگر طی سه روز طلبم را ندادید، این قضیه را به AFC اطلاع می دهم؛ یکی از مسؤولان کلوب استقلال به من زنگ زد 50-40 درصد پولت را می دهیم؛ گفتم این شکایت جهت هفت سال پیش است و تمام پولم را می خواهیم ولی به دروغ گفتند وزیر ورزش دستور داده فقط 50 درصد مطالبات را بدهیم.

او با بیان اینکه بنده می دانم وزیر ورزش هیچ وقت در این پرسشها وارد نمی شود، گفت: به آقای افتخاری همین عنوان را گفتم که ایشان هم همین حرف را زد که نهایتا 70 درصد می دهیم؛ ولی بدانید من هفت سال پیش می توانستم با 130 میلیون یک منزل بخرم ولی حالا نمی توانم منزلی اجاره کنم.

مرفاوی ابراز کرد: در این مدت باز هم هیچ خبری از کلوب استقلال نشد؛ دو حکمی که داشتم را ترجمه کردم و به AFC بردم که بعد از دو هفته از کلوب استقلال تماس گرفتند و گفتند تمام پولت را می دهیم که این کار را کردند و پرونده بسته شد.

سرمربی پیشین استقلال یادآور شد: از بین بردن استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اصلا صحت نداشت و آنهایی که این پرسشها را می گفتند، می درخواست کردند من را برابر تماشاگران قرار دهند.

مرفاوی اظهار کرد: آیا هنگامی که یک خارجی به کشور عزیزمان ایران می آید و شکایت می کند، پولش را می گیرد؟؛ به کسی پیشنهاد نمی دهد AFC برود ولی بنده اگر اطلاع نمی دادم، هنوز هم باید جهت شکایتم پیگیر می شدم.

– پیکان و پارس جنوبی

لحظاتی پیش از گل پیکان، بازی خطرناک از سوی بازیکن این تیم رخ داد و باید یک اشتباه به سود پارس جنوبی اعلام می شد.

به علت اینکه توپ در تملک مهاجم پیکان نبود، لطفی مدافع پارس جنوبی نباید اخراج می شد و کارت زرد در صحنه پنالتی کفایت می کرد.

– صنعت نفت آبادان و سایپا

در صحنه پنالتی سایپا، اگر آقای فغانی خطای نوشی صوفیانی، دروازه بان صنعت نفت را گرفته باشد اخطار درست بود ولی اگر خطای اسدی، مدافع صنعت نفت را گرفته باید او را اخراج می کرد.

مدافع صنعت نفت روی زمین افتاده و توپ به دست او می خورد ولی خطای هند پنالتی اتفاق نیافتاده است که تصمیم فغانی در ادامه بازی هم درست بود.

استقلال خوزستان و استقلال تهران

خطایی روی محسن کریمی در محوطه جریمه استقلال خوزستان اتفاق نیافتاد و بهتر بود داور به این بازیکن به علت تمارض کارت زرد نشان نمی داد.

داور به درستی خطای آرام طبع روی محسن کریمی را پشت محوطه جریمه نگرفت.

سرور جپاروف به علت بازی خطرناک باید اخراج می شد ولی داور چنین کاری انجام نداد.

اخطار به جپاروف به علت ضربه دست به بازیکن استقلال خوزستان درست بود.

برخورد نورافکن با مهاجم استقلال خوزستان پنالتی نبود و داور تصمیم درستی داشت.

علی علیپور، آقای گل حال حاضر لیگ برتر و ستاره پرسپولیس در نیمی از گل های این فصل پرسپولیس گل زده یا گل ساخته هست؛ او دومین بازیکن پرسپولیس در زدن بیشترین شوت و عالی ترین در شوت بوده و خلق 7 موقعیت گلزنی داشته هست؛ علیپور جهت زدن هر گل نیاز به 3 موقعیت دارد در حالی که طارمی هفت و منشا 14 وقت جهت زدن گل نیاز داشته اند؛ تکنیک عالی ضربه زنی و تکیه گذاشتن یک پا جهت زدن شوت نهایی از تکنیک های بالای گلزنی او محسوب می شود؛ در 11 گل این فصل علیپور هشت گل با یک بار لمس توپ بوده و سه گل دیگر تنها با دو بار لمس توپ بوده هست؛ علیپور 6 گل را با پای راست و 7 گل را با پای چپ به ثمر رسانده است.

جواد تن زاده، مالک تازه کلوب سپیدرود رشت در مصاحبه تلفنی با برنامه نود با بیان اینکه تمام هزینه های کلوب را شخصا تقبل کرده ام، گفت: در بحث مدیریت سیستماتیک اهدافی را مشخص کردیم و می خواهیم جایگاه تیم در جدول را ارتقاء دهیم؛ شورای راهبری جهت تیم در نظر گرفتیم تا انضباط مالی به وجود بیاوریم.

او با اشاره به اینکه سه روز پیش تیم را به طور کامل تحویل گرفتم، عنوان کرد: بنده تیم را از آقای میرشهاب معینی در تاریخ نهم دی ماه 96 تحویل گرفتم و امتیاز تیم فوتبال سپیدرود به بنده انتقال یافت.

تن زاده تصریح کرد: 10 میلیارد و 300 میلیون تومان، هزینه های جاری سپیدرود را متقبل شدم و تیم را تحویل گرفتم.

مالک کلوب سپیدرود رشت راجع به عوض کردن سرمربی در این تیم گفت: نیاز به شوک جدیدی در تیم بود؛ سپیدرود را باید کمک کرد چون تیم ریشه دار و پُر طرفدار شمال کشور است و تماشاگران زیادی دارد؛ در برنامه تقویت کادر فنی تیم وجود داشت و حالا هم سرمربی متخصص و بومی به نام علی کریمی که اسطوره فوتبال کشور عزیزمان ایران بوده را به عنوان سرمربی گزینش کردیم و ایشان افتخار دادند، در خدمت ارزش باشیم.

او تصریح کرد: طبق توافق با آقای کریمی، مقرر شد پرسشها فنی برعهده ایشان باشد و نفراتی که جذب می شوند، با نظر ایشان خواهند بود و کلوب هم حمایت های مورد نیاز را انجام می دهد تا تیم نتیجه بگیرد.

تن زاده اطراف اینکه بازیکن زیر 23 سالی به نام رضایی که برادرزاده رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی دیروز با سپیدرود قرارداد بسته هست، عنوان کرد: قراردادی ثبت نشده و از امید روانخواه تعجب می کنم که این عنوان را می گوید؛ اصلا قراردادی ثبت نشده است.

مالک کلوب سپیدرود رشت ادامه داد: بنده دیروز پایتخت کشور عزیزمان ایران بودم و در رشت حضور نداشتم که بخواهم قرارداد این بازیکن را ثبت نکنم؛ افراد زیادی به ما معرفی می شوند ولی ما به کادر فنی می گوییم بازیکن با نظر شما اضافه خواهند شد؛ راجع به بازیکنی به نام رضایی خبر ندارم و اصلا از چنین چیزی مطلع نبوده و نیستم؛ نباید افرادی که از یک کلوب کنار گذاشته می شوند، چنین مسائلی را مطرح کنند.

امیدرضا روانخواه، سرمربی سابق سپیدرود در گفت وگوی تلفنی با برنامه نود راجع به رفتنش از این تیم اظهار کرد: عوض کردن سرمربی در فوتبال امری طبیعی است که انجام می شود ولی یک مقدار شاید نوعی این تغییرات جهت هواداران جالب باشد.

او یادآور شد: یک بازیکن تازه دیروز با سپیدرود قرارداد بست که بنده متوجه موضوعی شدم؛ 15 روز پیش یک پیامک به بنده آمد و شخص فرستنده گفته بود من از طرف آقای رضایی، رییس کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم شهر جهرم هستم که به همین خاطر جواب تلفن او را دادم.

روانخواه اضافه کرد: این بازیکن گفت بنده در لیگ دو عمان بازی می کردم؛ یک مدت با نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران تمرین می کنم و قبلا نظر علی کریمی را جلب کردم؛ این بازیکن که فامیلی او رضایی هست، ظاهرا خیلی کمک ها هم به آقای جهانیان داشته و به من گفت به تیم شما هم کمک خواهم کرد، ولی بنده گفتم تیم ما نیاز به کمک ندارد و اگر نیاز باشد مدیر عامل کلوب آن را انجام می دهد.

سرمربی سابق سپیدرود اذعان کرد: بنده به این فرد گفتم شما در تمرین ما و بعد از دیدار با سیاه جامگان آزمون می دهید و اگر خوب باشید به تیم اضافه می شوید.

او با بیان اینکه ظاهرا بحث کمک های مالیاتی از طرف این بازیکن جهت تیم هایی که به آنجا می رفته انجام می گرفته هست، گفت: بنده به او گفتم این پرسشها برایم ارزشی ندارد؛ گفتم اگر توانایی فنی تو خوب باشد به تیم می آیی ولی دیروز متوجه شدم این بازیکن که با سپیدرود قرارداد بسته، همان فردی است که به من پیامک می زده و گفته برادرزاده رییس کمیسیون عمران مجلس هستم.

روانخواه تصریح کرد: بعد از اینکه چنین موضوعی را فهمیدم با او تماس گرفتم ولی جواب نداد؛ با یک شماره ناشناس تماس گرفتم که پاسخ داد و هنگامی که صدایم را شنید، شوکه شد و گفت شماره شما را نداشتم؛ به این فرد گفتم می توانی من را دور بزنی و با کلوب قرارداد ببندی ولی جایی در تیم نداری که گفت با مالک کلوب سپیدرود هماهنگی انجام دادم و قرارداد بستم ولی من به او گفتم خودت را بازیکن این تیم ندان؛ باز هم وقت آزمون را می دهم ولی اینکه بازیکن تیم هستی، اینطور نیست.

او یادآور شد: یک ساعت و نیم بعد از این تماس، سرپرست تیم با من تماس گرفت و عنوان را گفت؛ لحظاتی بعد هم افشین ناظمی تماس گرفتند و گفتند آقای دکتر تن زاده عنوان کرده فردا سر تمرین نروم؛ گفتم فکر نمی کنید این کار نیاز نباشد ولی گفتند آقای دکتر(تن زاده) گفته اند در پرسشها مدیریتی من دخالت نکنید که من اعلام کردم جهت دریافت نامه جدایی به کلوب می آیم.

سرمربی سابق سپیدرود اظهار کرد: هنگامی که به رشت رفتم، فهمیدم قضیه های دیگری هم هست؛ به من گفتند جهت شما احترام قائل هستیم؛ گفتم خوب است مالک جدیدی جهت کلوب آمده و سپیدرود به این اتفاق نیاز داشت و تغییرات جهت اصلاح امکانات و جذب بازیکن نیاز بود ولی الان نیاز به جابه جایی کادر فنی نبود، ولی گفتند اگر چهار برد متوالی هم می آوردید باید برکنار می شدید.

روانخواه تاکید کرد: این اتفاقات خیلی بدی هست؛ اینکه شما دانش داشته باشید مهم نیست؛ من دیدم بازیکن پولی در تیم بوده و بازیکنانم شاهد این قضیه هستند؛ جهت مثال آقای باقری که در سپیدرود عضویت دارد، در کجا بوده است؟

او اضافه کرد: نمی توانم بگویم این بازیکن(باقری) به کلوب یا مربی پول داده ولی دو، سه نفر در سپیدرود به چنین شکلی قرارداد بستند؛ در لیست زیر 23 سال نفراتی هستند که هیچ سابقه ای قبل از سپیدرود نداشته اند؛ این کارها به کلوب سپیدرود خیانت هست؛ بنده تلاش کردم جلوی این پرسشها را بگیرم ولی طیف حاکم بر فوتبال، سودشان در این قضیه است.

سرمربی سابق سپیدرود تصریح کرد: آقای تن زاده دیروز به من گفتند قراردادی به مبلغ 120 میلیون تومان با بازیکنی به نام رضایی ثبت شده است هست؛ البته می شود گفت ثبت نشده ولی ماهیت کار را عوض کردن نمی دهد.

روانخواه گفت: هنگامی که یک بازیکن اضافه وزن دارد، نمی تواند بغل پا پاس بدهد و … چطور به تیم اضافه شده است است؟ ما مربیان نسل جوان حداقل آلوده این پرسشها نشویم؛ اگر من هم به بعضی پرسشها تن می دادم باید سر کارم می ماندم.

* در بخش نوستالژی برنامه 90 به بازی خاطره انگیز پیروزی و پاس تهران(4 بر 3 به سود پاس) در فصل 83-82 اشاره شد که در جریان آن گفت وگویی هم با حسن رودباریان، دروازه بان پاس انجام گرفته بود.

محمدرضا رضایی، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با برنامه نود در خصوص اینکه برادرزاده اش با سپیدرود قرارداد بسته، اظهار کرد: بنده برادرازده که ای اهل فوتبال باشد، ندارم و بهتر هست، مربی محترمی که این حرف ها را می زند یک تحقیقی کند.

او ادامه داد: خیلی ها فامیلی رضایی دارند ولی فردی که خود را به بنده منتسب کرده، کلاهبرداری انجام داده هست؛ از طرف دیگر بنده هیچ شناختی از آقای تن زاده(مالک کلوب سپیدرود) ندارم و نخستین باری است که نام چنین فردی را می شنوم.

رضایی بعد از روشن کردن تلویزیون و دیدن تصویر و صورت بازیکنی با فامیلی رضایی که با سپیدرود قرارداد بسته، عنوان کرد: این فرد، ساکن یکی از بخش های جهرم هست؛ هیچ نسبتی با بنده ندارند ولی در یکی از روستاها به نام سیمکان جهرم ساکن هست؛ این بازیکن را می شناسم ولی اینکه از مربی ای بخواهم به ایشان بازی بدهد، اینطور نیست.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر فردی جهت بستن قرارداد خود را برادرزاده من معرفی کرده، تخلف انجام داده هست؛ ایشان یکی از موکلین بنده هستند که در یکی از روستاها زندگی می کنند.

علی نظرمحمدی، سرمربی اسبق سپیدرود در گفت وگوی تلفنی با برنامه نود اظهار کرد: سهمیه زیر 23 سال ما بازیکنانی مثل امید سام کن، حمید ملکیان و … بودند که سوابقشان مشخص هست؛ ضمن اینکه اختیار فنی تیم با من بوده و نباید به آقای روانخواه جواب بدهم.

او راجع به جذب بازیکن زیر 23 سالی به نام باقری که عملکرد فنی مطلوبی ندارد، گفت: آقای باقری قبلا در تیم صنام پایتخت کشور عزیزمان ایران بوده هست؛ ضمن اینکه کارنامه ما در سپیدورد مشخص است که تیم را از لیگ دو به لیگ یک و با دست خالی از لیگ یک به لیگ برتر آوردیم و مطمئنا می توانستیم در نیم فصل دوم بهتر کار کنیم.

نظرمحمدی تصریح کرد: الان باید به آقای تن زاده یا هر شخص دیگری که به سپیدرود کمک مالی می کند، کمک کنیم تا تیم موفق شود.

* گزارشی از حواشی و اتفاقات عجیب تیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران پیش از دیدار با فولاد خوزستان پخش شد که در آن گفت وگویی با محسن بنگر، علیرضا عزت کرامت، امین منوچهری و هاشم بیک زاده انجام گرفته بود.

* نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران 1 فولاد خوزستان 2

– نکات بازی

نفت شکست در 6 بازی از 7 مسابقه اخیر.

نفت بدون کلین شیت در 9 مصاف گذشته برابر فولاد.

شکست ناپذیری فولاد در 12 مسابقه گذشته و رکوردداری در لیگ.

* گسترش فولاد 0 ذوب آهن 1

– نکات بازی

مصاف کم تساوی ترین و پُر تساوی ترین تیم های لیگ.

ذوب آهن هفت کلین شیت در 9 تقابل اخیر با گسترش فولاد.

سومین کلین شیت پیاپی ذوب آهن.

* در گفت وگوی ضبط شده است با امیر عابدینی، معاون اقتصادی سابق و محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال توضیحاتی راجع به البسه تیم های ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و به خاص تیم ملی بزرگسالان و عقد قرارداد با آدیداس داده شد.

ساکت: آدیداس از توافق با ما سر باز زد

محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال در گفت وگوی تلفنی با برنامه نود اظهار کرد: بنابر اعلام آدیداس بوسنی و بعضی دیگر کشورها قراردادشان با آنها همانند کشور عزیزمان ایران بوده و فدراسیون فوتبال در تلاش بوده طبق برنامه اقتصادی مدون، به یک ثبات برند برسد.

او ادامه داد: اگر پیراهن تیم ملی آلمان هر سال رقم قابل توجه میلیاردی در کشورش فروش می رود، به علت یک ثباتی بوده که جهت البسه تیم ملی ایجاد کرده اند.

ساکت تصریح کرد: در خردادماه 95 پیراهن تیم ملی از جیووا به آدیداس عوض کردن کرد؛ آن مقطع با آدیداس مذاکره کردیم که ما را به بخش منطقه ای معرفی کردند؛ ما هم برنامه داشتیم در کار چهار ساله به ثبات برند برسیم ولی آدیداس از این عنوان سر باز زد و ما هم در میانه مسابقه های انتخابی جام جهانی بود و اصلا نباید برند را عوض می کردیم چون کادر فنی و بازیکنان از آن رضایت داشتند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال یادآور شد: قرارداد چهار ساله با آدیداس به یک ساله تبدیل شده است و بازیکنان ما در بازاریابی فدراسیون تیم نیرومند ای هستند و تلاش می کنند جهت سال آینده که قرارداد با آدیداس تمام می شود، به شرایط با ثباتی برسند که مردم و آدیداس رضایت داشته باشند این همکاری ادامه پیدا کند.

ساکت عنوان کرد: البسه آدیداس در دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی جهت تیم ملی رایگان بود و قرار شده است تا آخر جام جهانی 2018 با آدیداس همکاری را ادامه دهیم.

او اذعان کرد: در اردیبهشت ماه 96 آدیداس اعلام کرد حاضر به همکاری نیست و بعد از آن، برندهایی به ما درخواست همکاری داشتند ولی در کیفت کالا، رضایت مندی و … آنها دچار ابهام بوده هست؛ آدیداس یک برند عالی است و قراردادی تا آخر سال 2018 با آنها امضاء کردیم که امیدوار هستیم مثل بسیاری از کشورها مثل آلمان و برزیل به یک ثبات برند برسیم تا درآمدزایی هم انجام گیرد.

ساکت در خصوص اینکه هدایتی مدعی شده است مبلغ بخش اول البسه آدیداس تیم ملی را داده هست، ابراز کرد: در یک مقطعی در مرحله اول جهت تامین البسه تیم ملی باید پول پرداخت می کردیم که آقای هدایتی این کار را انجام دادند؛ ولی بعد از دو بازی تا آخر مسابقه های مرحله مقدماتی جام جهانی تا به امروز آدیداس رایگان پیراهن داده است.

او با بیان اینکه به علت ندادن پول هایی مثل حق پخش از هدایتی پول پیراهن گرفته اند، عنوان کرد: اینکه صدا و سیما حق پخش را نمی پردازد، فدراسیون و کلوب ها مجبور هستند از تمام ارگان ها و افراد درخواست کمک داشته باشند؛ نباید راجع به حق پخش صحبت شود، باید پول آن به فدراسیون و کلوب ها را پرداخت کنند.

* پرسپولیس 2 تراکتورسازی 0

– نکات بازی

از 9 گل اخیر پرسپولیس در لیگ و جام حذفی 5 گل با ضربه سر زده شده است است.

علیپور بعد از 7 گل با پای چپ و 6 گل با پای راست، با ضربه سر هم موفق به گلزنی شد.

برانکو در 9 مصاف اخیر با همکاران و شاگردان سابق خود موفق به پیروزی شده است است.

برانکو بدون شکست برابر تراکتورسازی.

تراکتورسازی جهت نخستین بار بعد از بازگشت به لیگ برتر، در هر دو مسابقه رفت و برگشت به پرسپولیس باخت.

سومین برد پیاپی پرسپولیس برابر تراکتورسازی.

* سپاهان 4 پدیده 0

– نکات بازی

نخستین گل فصل سپاهان که از روی ضربه آزاد به ثمر رسید.

سپاهان با استفاده از 4 دروازه بان، رکورددار در لیگ هفدهم.

نخستین باخت مهاجری برابر سپاهان.

سنگین ترین شکست پدیده برابر یک تیم غیر تهرانی.

* سیاه جامگان 2 سپیدرود 0

– نکات بازی

سیاه جامگان بعد از 6 مسابقه موفق به گلزنی شد.

برد سیاه جامگان بعد از 14 بازی.

سپیدرود همچنان بدون پیروزی در مسابقه های خارج از خانه.

سیاه جامگان در رفت و برگشت سپیدرود را شکست داد.

محمدجواد پاینده، مدیر رسانه ای تراکتورسازی در گفت وگو با برنامه نود اظهار کرد: ما حسن نیت خود را در ابتدای بازی برگشت با حرکتی که مهدی کیانی با در دست داشتن تصویر مرحوم هادی نوروزی داشت، نشان دادیم و طبیعتا انتظار این بود، جو ورزشگاه نیز با رویکرد اخلاقی کلوب تراکتورسازی که حواشی دور رفت را محکوم کرده بود، عوض کردن داشته باشد.

او ادامه داد: اتفاقات در بازی با پرسپولیس سازماندهی شده است بود که 60 هزار نفر تماشاگر یک توهین قومیتی انجام می دهند ولی باید با این اتفاق به طور جدی برخورد نمی شود.

پاینده تصریح کرد: در هفته سوم با استقلال هماهنگی انجام دادیم که لیدرهای دو تیم در ورزشگاه جو خوبی به وجود آوردند ولی برابر پرسپولیس، تیم میزبان آماده سازی کرده بود که این اتفاقات و حواشی صورت بگیرد؛ مگر می شود این کار و توهین قومیتی بدون هماهنگی انجام شده است باشد؟ 60 هزار نفر را یک گروهی متحد کردند؛ همه مردم کشور عزیزمان ایران از این اتفاق ناراحت هستند و عوامل مشخص هستند ولی با آنها چه برخوردی می شود؟

مدیر رسانه ای تراکتورسازی عنوان کرد: تفاوت جهت استقلال و پرسپولیس جهت ما وجود داشته هست؛ کلوب استقلال در بازی رفت بسیار با ما همکاری داشت ولی در دیدار با پرسپولیس اینطور نبود.

کارشناسی داوری

– نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران و فولاد خوزستان

حامد لک داخل محوطه جریمه توپ را با دست زد و تصمیم کمک داور در عدم اعلام خطای هند او درست بود.

آقازمانی روی بازیکن فولاد اشتباه کرد ولی داور به درستی کارت قرمز نشان نداد.

گل دوم به درستی زده شده است و آفسایدی نبوده است.

– گسترش فولاد و ذوب آهن

عدم اعلام خطای پنالتی به سود گسترش بخاطر زمین افتادن بابایی درست بود.

– سپاهان و پدیده

خطا به بازیکن پدیده به علت اشتباه روی نویدکیا درست بود.

شریفی در وقت گلزنی در موقعیت آفساید بوده است.

خطا روی انصاری و اعلام پنالتی جهت سپاهان و اخطا به بازیکن پدیده بخاطر اعتراضش درست بود.

مهاجم پدیده جلوتر از مدافع سپاهان بود و داور تصمیم درستی در آفساید داشت.

– سیاه جامگان و سپیدرود

مدافع سپیدرود خطای پنالتی روی شاکری انجام نداد.

نتیجه نظرسنجی

بیش از یک میلیون و 825 هزار نفر در نظرسنجی این هفته برنامه نود شرکت کردند که حدود 46 درصد به پیروزی استقلال و 31 درصد به برد تراکتورسازی در دیدار هفته هفدهم این دو تیم رای دادند.

بیش از یک میلیون و 825 هزار نفر در نظرسنجی این هفته برنامه نود شرکت کردند که حدود 46 درصد به پیروزی استقلال و 31 درصد به برد تراکتورسازی در دیدار هفته هفدهم این دو تیم رای دادند

برنامه نود این هفته ساعت 02:09 بامداد روز سه شنبه، دوازدهم دی ماه خاتمه یافت.

واژه های کلیدی: ایران | آدیداس | بازیکن | برنامه | استقلال | استقلال | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه