chainmen استفاده کرمانشاه نانوایی آزاد پز

chainmen: استفاده کرمانشاه نانوایی آزاد پز نان معاون اقتصادی استانداری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی صدا و سیما نباید به گونه‌ای عمل کند که مردم را به سمت بی‌بی‌سی فارسی، شبکه من و

اتفاقات این چند روز از دید عده ای پشت پرده هایی هم دارد. پشت پرده هایی که بعضی امروز را وادار کرده تا از استعفای حسن روحانی به عنوان تنها راه چاره حل نارضایتی م

صدا و سیما نباید به گونه‌ای عمل کند که مردم را به سمت بی‌بی‌سی فارسی، شبکه من و

صادق زیباکلام: صدا و سیما نباید به گونه ای عمل کند که مردم را به سمت بی بی سی فارسی، شبکه من و تو و خبر رسان تلگرام سوق دهد/ مردم از اصلاح طلبان هم عبور کردند

عبارات مهم : سیاست

اتفاقات این چند روز از دید عده ای پشت پرده هایی هم دارد. پشت پرده هایی که بعضی امروز را وادار کرده تا از استعفای حسن روحانی به عنوان تنها راه چاره حل نارضایتی معیشتی و اقتصادی مردم بگویند. ولی آیا واقعا این طرح جهت حل پرسشها مردم است یا اهداف و امیال سیاسی؟ این چند روز روزهای مشکل جهت حسن روحانی بود که اگر نبود او دردوروز، اندازه تمام این ماه ها در تلویزیون ظاهر نمی شد تا با مردم سخن بگوید.

صدا و سیما نباید به گونه‌ای عمل کند که مردم را به سمت بی‌بی‌سی فارسی، شبکه من و

در کنار این روزهای سخت، بسیاری عملکرد او را هم در قبال اعتراضات و نارضایتی ها یشان زیر ذره بین گرفته اند، تا اینکه ببینند وی در چنین شرایطی چگونه عمل می کند. رویکرد روحانی بعد از وقایع اخیر ولی تنها پرسش این روزها نیست. آیا که به نظر می آید تاریخ ارتباط بعضی مردم و اصلاح طلبان نیز از این تاریخ به بعد دگرگون خواهد شد و سر و شکلی متفاوت به خود می دهد. راجع به همه این پرسشها با صادق قشنگ کلام استاد دانشگاه و فعال سیاسی دگراندیش به گفتگو نشستیم.

آقای زیباکلام! اخیراً عده ای از دانشگاه امام صادق (ع) بیانیه ای داده و خواستاراستعفای روحانی شده است اند، پیشتر نیز بعضی از اصولگرایان تنها راه پاسخگویی به مطالبه معیشتی و اقتصادی اخیر مردم را استعفای او دانستند. از نظر شما هنگامی که در چنین برهه ای مسئله استعفای مدیر دولت مطرح می شود، نشانگر چیست؟

مشکل اساسی بعضی افراد خاص این بود که امیدوار بودند خواسته های اخیر لبه تیغ تیز خود را به سمت آقای روحانی و دولت بگیردو همه شعارها علیه سیاست های اقتصادی روحانی شوند. آنها می درخواست کردند شعارها بر علیه روحانی تبدیل شود، ولی این اتفاق در عمل نیفتاد و شعارهای علیه روحانی در همان ابتدا به حاشیه رانده شد و جایش را متاسفانه به شعارهای ساختارشکنانه داد. اکنون که اهداف آنها در این امر به بارننشسته، می خواهند سیاست خود را با مطرح کردن استعفای روحانی استمرار دهند. مطرح شدن استعفای روحانی القای این مطلب است که همه پرسشها کشور عزیزمان ایران از سوی دولت اوست. با این مضمون که اگر مدیر جمهور کنار رود همه پرسشها به بار آمده حل خواهد شد و همه این ناکارآمدی های ساختاری نتیجه بی کفایتی دولت است.

اتفاقات این چند روز از دید عده ای پشت پرده هایی هم دارد. پشت پرده هایی که بعضی امروز را وادار کرده تا از استعفای حسن روحانی به عنوان تنها راه چاره حل نارضایتی م

در این چند روز نوع عملکرد و برخورد حسن روحانی و دولت هم قابل بحث هست. عملکرد روحانی دراین یک هفته و تصویر العمل ها یش را چگونه ارزیابی می کنید؟

در اینجا دو عنوان را باید بررسی کرد. یکی عملکرد حسن روحانی در قبال حوادث اخیر یعنی یک هفته گذشته است و یک پرسش دیگر عملکرد روحانی از خرداد و تیر امسال؛ یعنی طی ۶ ماهه گذشته است.

در مورد عملکرد دولت روحانی در این یک هفته ناآرامی باید یادآور شد که دولت تنها بخشی از مسئولیت های این امور را در اختیار دارد، ما می دانیم که چنین تصمیماتی معمولا در شورایعالی امنیت ملی گرفته می شود.

صدا و سیما نباید به گونه‌ای عمل کند که مردم را به سمت بی‌بی‌سی فارسی، شبکه من و

اما در خصوص ارزیابی از عملکرد روحانی باید گفت قطعا روحانی در عملکرد ۶ ماهه گذشته چندان موفق نبوده و بودجه او نیز با نواقص زیادی همراه هست. همه می دانند که به عنوان نمونه بخش های فرهنگی مربوط به تبلیغات در امور خاص بودجه تخصیص داده شده است بسیار قابل توجه اند. ولی قرار به از بین بردن یارانه سی و چهارمیلیون نفر و یا زیاد کردن مالیات و… هست.

در مورد لایحه بودجه، پرسش مهم اینجاست که اگر ما بودجه کشور را یکصد تومان فرض کنیم، چه قدر از این مبلغ در اختیار دولت روحانی است و چه قدر خارج از اختیار او و مربوط ارکان هایی که ارتباطی با دولت ندارند. نقطه ضعف روحانی همین هست؛ اینکه او با مردم براق سخن نگفت. تا هنگامی که ندانیم چه در بحث بودجه، چه در سیاست های خارجی و نظامی، تا چه میزان آقای روحانی تصمیم می گیرد، نمی توانیم بگوییم روحانی تا چه میزان مسئول است! ما باید از آقای روحانی به اندازه اختیاراتش از او انتظار داشته باشیم؛ انتظاراتی که اکنون نمی دانیم چه قدر باید باشد؟ به عبارتی به عنوان نمونه در بحث بودجه اگر می دانستیم که از کل درآمد کشورx مقدار در دست دولت است به اندازه همان «xمقدار» از او انتظار می داشتیم.

اتفاقات این چند روز از دید عده ای پشت پرده هایی هم دارد. پشت پرده هایی که بعضی امروز را وادار کرده تا از استعفای حسن روحانی به عنوان تنها راه چاره حل نارضایتی م

روحانی دو بار در مورد پرسشها اخیر با مردم تلویزیونی صحبت کرد، او از پشت پرده ها یی خبردادکه فعلا راجع به آن حرف نمی زند(!) آیا محافظه کاری او و این نحوه گفتگو با مردم را صحیح می دانید؟

از ۲۹ اردیبهشت ۹۶ تا به امروز روحانی حتی یکبار هم با مردم روشن صحبت نکرد؛ چه دو باری که در تلویزیون صحبت کرد وچه در اتفاقات اخیر که به صورت ضبط شده است اظهاراتش از صدا و سیما پخش شد.

فکر می کنید چه قدر در چنین شرایطی گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم مهم است؟ و اینکه روحانی بدون محافظه کاری پشت پرده ها را بگوید تا چه میزان کمک به حل پرسشها اخیر می کند؟

صدا و سیما نباید به گونه‌ای عمل کند که مردم را به سمت بی‌بی‌سی فارسی، شبکه من و

روحانی نه تنها راجع به سیاست خارجی و وضع بودجه باید براق صحبت کند بلکه او باید به عنوان مدیر جمهور خیلی صریح و صادقانه، راجع به پرسشها و سیاست های داخلی نیز با مردم حرف بزند.

با این اوصاف سال ۱۴۰۰ چه خواهد شد؟

شما سال ۱۴۰۰ را رها کن!مطمئن باشید سال۱۳۹۸ یعنی دو سال دیگر که انتخابات مجلس خواهد شد با کمال تاسف «تکرار می کنم» به هیچ وجه نتیجه سال ۹۴ را به بار نخواهد آورد.

امکان دارد سرخوردگان از اصلاحات به سمت اصولگرایان حرکت کنند؟

خیر! به سمت اصولگرایان هم نمی رویم آنچه روی می دهد این است که بعضی از مردم که از اصولگرایان در سال ۷۶ عبور کردند، اکنون بعداز ۲۰ سال از آن واقعه در سال ۹۶ از اصلاح طلبان عبور کردند.

از نظر شما لزوم برگزاری یک تجمع قانونی و صدور مجوز از سوی وزارت کشور در چنین شرایطی مورد نیاز است؟ و یا اینکه معتقدید این عنوان باعث شدت یافتن اوضاع می شود.

برگزاری یک راهپیمایی مجوزدار چیزی را عوض نمی کند. جهت آنکه خواسته های تجمع کنندگان خواسته های متفرق و بعضی تحقق نیافتنی است.

پس شما با دادن مجوز جهت این تجمعات موافق نیستید؟

موافق هستم. ولی دادن مجوز چیزی را عوض نمی کند مطمئن باشید شعارهای ساختارشکنانه را نمی توان در چارچوب قانون و مجوز ابراز کرد.

اخیرا وزارت کشور نشستی با دبیران کل احزاب داشته هست. این عنوان تا چه میزان می تواند بافایده باشد؟

فایده ای ندارد، احزاب اصولگرا که نزد مردم اعتباری ندارند، احزاب اصلاح طلب نیز اعتبار خودشان را از دست دادند بنابراین، اینکه احزاب بخواهند بگویند مردم چه کار کنید چه کار نکنید کسی به حرف آنها گوش نمی دهد.

در چنین شرایطی عملکرد صدا و سیما را چه طور ارزیابی می کنید؟

یادمان باشد صدا و سیما نباید به گونه ای عمل کند که مردم را به سمت بی بی سی فارسی، شبکه من و تو و خبر رسان تلگرام سوق دهد. اگر صدا و سیما توانسته بود اندکی، بافایده عمل کند توجه حداقل بخشی از مردم به سمت صدا و سیما جلب می شد.

برای آنکه ما بتوانیم اعتراضات مدنی و در چارچوب قانون داشته باشیم باید چه کنیم؟

باید احزاب و تشکل های واقعی در کشور را شکل داده و به آن بها بدهیم، باید این حزب های سیاسی مستقل بوده و حاکمیت قانون و دموکراسی حضور داشته باشد در غیر این صورت با اوضاع یک جامعه بیمار سیاست زده مواجه خواهیم بود.

روزنامه آفتاب یزد

واژه های کلیدی: سیاست | بودجه کشور | حسن روحانی | دولت روحانی | لایحه بودجه | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه